Tuesday, February 16, 2010

Aku .. lagi...

Salam...

ermm cam lama btul yea x update blog nieh.. apa ye nak cite? aku kan yer nak publish seme seme yg berlaku kat area kehidupan aku ni kan?

dalam plan yang tak jalan jalan lagi.. MASA yg menentukan kan? tp aku rase kalau x aku x bergerak pon aku kan tetap kat situ jugak.. sama la jugak kalau kite nak pergi shopping ... kite kene kuar bru sampai ke destinasinye.. kalau kite x gerak, kite kan dok kat TANG TUE jugak.. sama la konsep yang aku nak ketengahkan kat sini... it all the same.... stay by the same .. just lain la kalau nak shopping online.. tue pendekatan yg lain jugak, still kene gerak tangan utk searching barang barang yg kite nak cari kan.. pendek kata still kene gerak jugak.. x gitu?

ermm. lama tol jugak la x jumpe kan... abg datang sini... rindu rindunyer kat dia.. xpe aku pon dah belikan one drop perfumes set biru untuk dia.. harap dia suke.. just yg x dapat nak belinye kad untuk dia.. harap harap sempat la beli kan untuk dia kan...




No comments:

Post a Comment