Sunday, October 10, 2010

prepared for Pertunangan 09.10.2010

salam wbt

terikh ni bermulanya episod baru hidupku.. kini aku sudah pun menjadi tunangan org, x lain x bukan hubby ku sendiri la.... 

b4 start cite nak tunang ni, aku geram sgt sebab dapat kad raye lambat di hubby, lastly , request kat dia pasai nak birthday gift cincin tunang.. tup tup lepas aje beberapa hari dia suh mai penang p beli cinicin tunang.. berdebar jugak la nak gtaw ma n abah pasai nak tunang ni.. ngn huda sibuk dok kursus lagi and nak jaga afiq lagi.. last lepas hubby confirm gtaw family dia, aku pown gtaw la family aku .. mujur dapat respond baik punyer... then start la persiapan aku untuk menghadapi hari bersejarah ku ini.. apply cuti , p beli barang nak tunang, aku sediakan 2 aje coklat n towel kat SOGO, mintak Cik Ana temankan...mujur la dia sporting.. temankan aku.. banyak la jugak berhabisan yg sedahana untuk majlis tunang ni, :))

cuti 6.10.10 p penang, beli cincin kat jalan kapitan keling.. iye ker? lupe la .. chantteq gak la..berkenan ambo kelih.. so confirm la p beli cincin.. pas tu ingat nak pusing island taqpi keadaan cuaca yg tidak menmentu so, terpaksa cancel last minute and balik tukar amik keta then p tesco penang p beli hadiah untuk kawan hubby yg dah selamat melangsungkan majlis kahwin,.. x taw la plak kat mana lupa daa.. then p sunway tgk MAGIKA.. entah la.. boleh layan la citernyer.. mujur tiket wayang murah ajer.. rm 6.00..balik sunway p makan kat ARA CAFE kat bayan baru.. then balik tido untuk menyambung perjalanan jauh keesokkan hari.. yahooo balik kelate.. sebelum tido aku bungkus hadiah yg kami beli td.. then sambung tido sambil pakai masker.. jaga kesihatan kulit la.. kan dah nak tunang ni..

 


07.10.10 - balik kelate..
yg menemani sidi n black ..dalam sejam dah sampai tasik banding n dan dalam 2 jam dah sampai jeli, cam x percaya ajer .. laju tol la si black ni bawak kete.. dlm perjalan ade la dalam 3 kemalangan berlaku, dalam hati x putus putus mintak doa agar selamat dalam perjalanan pulang ke kampung..

sampai dalam pukul 2.00 petang,nasi ayam panas panas lagi.. dah siap masak cuma ayam aje yg belum goreng... sukenya tgk depa makan nasi ayam ma buat.. licin semua hidangan.. iyela perut tgh lapaq, sumbat plak ngn nasi ayam spesel ma.. aku pun balun gak la.. ehem sampai x ingat nak tunang ni.. then bermula lah sesi mengemas rumah .. waduh sampai lenguh la dok berangkut barang barang masuk dalam bilik stor and memacam lagi la.. mujur gak si ecah ade leh la tolong tolong masak n tolong tolong kemas rumah.. ubah itu ubah ini dalam rumah sampai ke malam..

ermm esok nak cite pasal majlis tunang plaks.. dah mengantok sesangat nak tido ni.. bru aje lepas cakap ngn hubby .. esok dia kija pagi.. kene gerak kan la .. penat drive katenye..

ok, selamat malam semua.. gud nite.. c u tomorrow..

















No comments:

Post a Comment