Friday, November 4, 2011

preggy...13 weeks

salam..
ah.. rindunyer nak ber blog..ging.. selepas 5 bulan kahwin.. ade aje crite nak citer.. 
sekarang excited ngn baby.. wow.. sekarang dah hamil 3 bulan.. masih awal lagi untuk berbicara tentang baby boy or baby girl.. 


cume last week aku turun darah.. mujur lah x kuar semua.. hanya sehari ja dok dalam wad.. and then buleh tido kat rumah .. and rest se-rest nyer.. sekarang hampir tiada lagi darah cume jangan wat kija berat ja... and stress lau tak.. akan ade la setompok darah muda kecoklatan...

ni pun dapat online pasal hubby dok sibuk kat kitchen ... ade wifi free and then aku leh la manfaat sepenuhnye beronline.. cuma badan penat sikit sebab sekarang ni waktu aku dok beradu di kamar sepi ku... ngn hubby tapi demi tanggungjawab as a patrao.. kenelah berkorban untuk melancarkan operation esok.. lega dapat meluahkan kemaafan yg bukan sengaja aku terhadap abg lan dlm fb td.. walau x seikhlas mungkin sedikit sebanyak aku dapat melegakan perassan aku selama ini..

okla, nak tgk ape hubby dok wat kat atas.. bunyi bising kat kitchen... nak pi check sat...and ajak dia balik coz dah pukul 3 pagi ni..mata dah mengantuk and badan penat.. rase nak terkucil lagi...aduhai.. hubby jom balik ...

wasalam

1 comment:

  1. memories bring back.. lupa abg lan punya crita..in syaa allah semoga allah yang permudahkan segalanya untuk dia

    ReplyDelete