Sunday, October 25, 2009

aku ... dan ... sesape aje ...

salam hari ini... apa khabar yer? aku sihat je... tgh diet tp makan banyak je... Ma wat sambal udang la sambal sotong la... td kol abang, dia pun dok makan nasi... n nak p basuh keta.... still kat kampung , kupang...


Aku harap akan this love motto that i will always love you abang... miss you so much... hope that you will do the same too...


aku still stay kat kampung gak meneruskan hidup kat sini dulu... apa la aku ni yer macam x der perancangan aje.. tapi macam mana harus aku mulakan ... semuanya aku wat serba x jadi mugkin juga sebab aku ni seorang yang suka wat keja separuh jalan... kenala aku ubah sedikit pemikiran aku kali ini... apepun aku harap with the blog yg sekarang aku tgh usahakan akan menjana pendapatan aku sekarang ni , dan semuanya bermain difikiran aku akan usahakan..

tadi Ma cakap sesuatu yg menguriskan perasaan.. bukan aku yg sengaja namun hati ini seakan terasa dengan isi pati yg Ma sampaikan... tp biarlah mungkin ma nak aku paham yg kehidupan ini bukan semudah yg dikatakan terlalu banyak onak duri yg kene tempuhi... wahai hati bersabarlah... dan bertawakallah dengan setiap ujian dan dugaan yg sedang ditempuhi dan bakal dilalui... percayalah yg setiap manusia itu sudah ditentukan akan nasibnya... jodoh, mati , rezeki dan sebagainya.. tp aku pun kenalah usaha ... x leh la nak mengharapkan sesuatu yg tak pasti tanpa usaha yg bukan sedikit ... aku bukanlah nak jadi kaya atau popular.. cukup untuk diri ini dicintai dan menyintai... apakah abang mampu mempertahankan cintanya hanya untuk aku..setiakah dia ? walau dalam apa jua keadaan sekalipun.., miskinnya aku, cacatnya aku.. hodohnya aku... gemuknya aku?...apakah aku jua akan begitu?.. setianya aku terhadap dia.. semoga dia menerima aku seadanya aku ini.. tp aku tetap akan berubah untuk memastikan aku tak menyusahkan org lain.. itu lah ayat yg ma cakap td,, seakan pisau yg meghiris hati tp betul juga ckp ma kan? mungkin aku juga akan perlukan setiap butir bicara yang pastinya menyentuh perassan... dikalbu? barulah aku nak sedar diri...ermm... apalah yang aku mengarut kat sini yer?.. sekarang zaman dah maju... dunia sudah berubah... banyak cara yg boleh aku wat.. mungkin ini langkah yg pertama aku kene atasi dulu..

for the 1st step...blaja dulu..







ini kenangan aku mase BBQ kat seagate dulu... we are very close... enjoy the video ya...

No comments:

Post a Comment