Wednesday, October 28, 2009

Masih Mencari yang pasti

salam ...hello semua... apa khabar?
hari ni pindah rumah kat ketereh, btul2x jalan masuk kat caltex.. ingat td nak amik gambar tp tak tau la macam mana, nak letak blog, n also pun ingat nak pinjam kamera uda jer nanti.. nak bluetooth takut tak da format la plak,...tp atas dia la nak kasi pinjam ka x, lantak la... aku leh guna sources yg ader  kay, x payah nak susah.. tp ader dwet aku nak usha gak yg second hand tp yg still leh guna lgi la... x pon pinjam yg abg nyer.. tau la aku nak mgayat dia.. tak abis abis nak mgayat .. kang dia mgayat aku plak.. sapa susah..? aku jugak kena jd pak turut dia.. anyway bukan tu yg aku nak story kat sini kali ni.. aku nak publish yg video punyer, dalam 1 post aje.. sebut pasal post.. tringat aku kat post... he heh eh .. :)) korang jangan tanya aku yerk...mungkin next post ya..

.. semalam kol abby... ape la yg dia pikir pasal aku yer...? aku ni dah lah jobless... tp aku akan ikut anything yang aku pikir elok wat aku, abg n everybody... just sekarang ni aku ingat nak berjinak ngan biz disamping mencari pekerjaan tetap.. apa yg aku plan seme x der kan? apa nak buat? mungkin gak ngan mulut n atie aku ni Allah dah balas siap kat dunia.. mintak mintak.. aku ditempatkan dalam golongan yg beramal soleh.. cheh.. sebenarnye masih banyak lagi yg aku nak blajar.. tp banyak lagi yg perlu aku pelajari ... lagipun kan Nabi Muhammad S.A.W yg menyuruh kita menuntut ilmu sampai ke liang lahad..

aku harap aku dapat membantu aku sendiri and bantu aku punyer family gak.. n dapat mencari pekerjaan yg sesuai ngn aku nih.. aku percaya setiap org dilahirkan punya rezeki memasing.. memang la ma ngn abah x bising pasai aku x dapat kija lagi , mungkin gakk pasai aku  ni bru lepas excident kot.. tp tu yg setahun sudah... mungkin gak dosa dosa aku selama ini... Ya Allah ampunkan lah saegala dosa dosa ku dan dosa dosa orang tua ku, jua dosa dosa org yg aku pernah wat salah n jua dosa dosa yg menyayangi diri ini ...

sebut pasal dosa nih, aku nak pi solat dulu... kot terbabas plak... Astagfirullah ul azim,...

see you on next  post..
tata titi tutu 

No comments:

Post a Comment