Sunday, February 13, 2011

11 & 12 Feb 2011

salam..
bincang soal nak kawen bulan june ni ngn B.
banyak gak la jugak benda menda nak setel kan.. ngn kija lagi , nak cuti lagi, nak pilih ape ape yg patut lg la..foning kpala den..

ape la yang aku dok merapu meraban ni ...

macam mana nak stat erk..
  1. gambar 4 keping(2 pihak)
  2. sijil nikah ma n abah (2 pihak)
  3. isi borang NCR dalam bulan April ni.. 
  4. complete kan supporting docs.
sesambil tu : mcm yg aku dah wat list la...so B ikut ja stakat ni..

by the way, progress still x de lagi just waits for B inform his family first and let the times counting..

just ended by this time..



No comments:

Post a Comment