Sunday, February 6, 2011

Preparation:

salam.. 

erm.. lagi 4 bulan 2 hari
ape yg harus ku buat dalam persediaan utk  kahwin june nanti.
  •  myself 
yg pasti aku dah wat facial weekly routine dah.. diet of course.. lah kene start serta merta.. esok aku nak ganti posa abes sebelum wedding day.. harap harap leh turun ngn duromine nih.. anyway.. dicipline kene ade la.. lau x.. tinggal asap aje la angan angan ku ini.. chaiyook semoga berjaya. skrg BMI = opps rahsia lagi ..okay..
  • documentation
    •  ni la yg aku x berape expert nih.. nanti nak mintak uda jadi writer aku sat.. ok loe kot.. nanti aku upah la apit cokelat ko .. he he 
  • kenduri + pelamin + hantaran
    •  ni kene bincang ngn si B dulu k. ( target = march 2011)
  • gift
    • coklat 
    • sweet
    • bunga telur (wajib)
  • honeymoon
    • pulau tioman
    • pulau perhentian 
    • langkawi

ok la no.. selagi B dak wat kptsan aku x leh nak mgade mgade sgt.skrg ni B demam n batuk 2x. so kesihatan kene jaga dulu. kan dah cakap kat B, keje kuat sgt. almaklumlah big boss kene la wat preparation.. esok ni x tahu lah bleh advance kan x ROD aku nih.. iyelah nak bincang ngn B pasal WD.

apepun aku mengharap agar Allah permudahkan lah segala urusan ku .. Amin.


bye.. tata titi tutu

No comments:

Post a Comment