Sunday, September 13, 2009

aku dan sesuatu

salam ramadhan kali ni..

esok nak hantar kad raye kad abg, coz dia pon hantar on the same day gak.. ape pun .. aku trima ajer saje darinye...

waduh ler
... serase macam penat ajer kan.. ntah ler apa nak jadi ngan aku nih.. ape hal pun aku harap more than another things that would like to change all the life time ... hujan macam nak turun , apakah aku harus menhentikan segala macam menda dalam diri ini..dan memulakan segala yg bru untuk ku? walau ape pun keputusan ku yang pasti aku kan tetap dapat mengubah kehidupan keluargaku selepas ini.. akan aku buktikan untuk seluruh ahli keluargaku yang aku bukannye seperti yang mereka katakan... tapi bagaimana harus ku mulakan dengan kata kata yang benar andai benar buat diriku ini...

aku mohon diberikan petunjuk dan jalan yang benar buat diriku ini sepanjang jalan akan ku tempuhi onak duri ranjau berliku dihadapan nyata , biarlah tuhan yang menentukan semua pabila tiba waktu akan aku persembahkan segalanya untuk mu...

Amin..

No comments:

Post a Comment