Sunday, September 6, 2009

buka posa..



hari nih dah namblas hr dah posa.... maksu blik penang and aku ler yg masaknyer...aku masak nasi ayam, bertamabah jugak ler aku makan.... heh ehe lame x mkn masakan sendiri ma... yeala asyik maksu jer yg masak... aku tukang pulun jer... he he paksu pon bertambah nasik jugak aku tgk... quyyim jer yg tak layan pot... x minat kot tapi sat lagi paksa aku masak burger lagi.... pergh... kenyang perut aku pikir and tgk diorag makan nih... biase ler budak budak , semakin membesar dan kuat... asyik nak makan ajer... mase aku dulu lagi teruk kot... makan makan makan jer... tu yg jadi badan tong nih.... he ehe hopefully that abie still cyg aku seadanya... kalau dia x syg tuh... x tau ler.. coz aku dah pun cuba yg terbaik untuk diri aku dan juga dia seadanya...

td jer bru kol dia... dia berbuka ngan sup ayam and sambal petai... macam x kena jer... tgh dok layan sembang , ayah dia plak cam dok nak cakap ngan dia.. adeih ler... kelam kelibut jgk ler aku nih... aku pun dah pernah tercakap ngan ayah dia mase dia dok kg gak, abes seme segan keluar... hehehehehe tapi still leh kontrol ayu.... phew... pwittt.... k ler nak pi solat dulu... jap g aku sambung blik....syok nyer ader blog sendiri .... leh wat karangan yg aku suke... suke sgt... tata titi tutu..... i miss you bie..


No comments:

Post a Comment