Sunday, September 6, 2009

nak tidoq dah


wasalam....

wargh cepat nye mase berlalu tanpa disedari kan?

erms... dalam x sedar dah dekat setahun aku berpisah ngan fizikal ngan dia tapi ader gak jumpe sekali sekala bila dapat peluang untuk bertamu... apakah ini petanda nyer?
mungkin ya mungkin jua tidak... hanya berserah pada pencipta ilahi yg mengetahui akan kebenarannya.... tuhan tolonglah daku agar bisa aku meleraikan segala kekusutan di hati dan di mindaku ini...

akan tetapi masih adakah jalan terbaik buat diriku dan jua dirinya?... sesungguhnya aku mengharapkan agar Kau berilah daku petunjuk agar bisa aku menempuhinya dalam alam maya ini dan jua untuk seterusnya .. kembali PadaMu... tunjukakan lah aku jalan agar aku bisa menghadapinya pada waktu yang mendatang dapat meleraikan segala kekusutan fikiran...

No comments:

Post a Comment