Monday, November 9, 2009

Aku & AfiQ

salam...


hari ni uda p opis sat.. tp x sat gak ler.. sampai umah kul nam.. aku la yg dok ngan apiq wa.. sampai lenguh bahu aku dok dukung dia.. makin berat dah.. lagipun kaki aku bru terase x sedap... apa la.. tp nak wat cam na.. aku terpaksa.. la jaga baby.. perut plak lapaq giler.. time tu.. hilang sket kesabaran.. nak tak nak aku sumbat susu ja kat dia.. nangis aku tgk pampers.. x nangis aku sumbat susu.. memang aku tak tau nak wat cam na dah.. nak kol abg dia off hp plak.. dah la xgtau aku.. wat org runsing ja..

pasal parcel tu, dia dah dapat just x bg je lagi.. and bile aku sebut 1 kotak untuk dia yg x der isi tu.. aku harap dia phm maksud tersirat aku.. sebenarnye dalam diam aku dah bg signal signal untuk dia, cuma dia wat tak tau ja.. x pe x pe akan ku cuba lagi nanti agar dia betul betul memahami..

banyak yg aku nak letak gambar , tp mase parcel hp n broadband plak rosak, x leh nak wat ape time tuh.. ni plak nak letak gmbo apiq, problem len plak muncul.. the prob is aku mengantuk sesangat nih.. x larat nak tulis apa dah.. tp aku ader gak nak review cite cite teman teman bru ku kat sini.. just nak cakap ngn abg, tp dia still off the hp.. phew...

sorry for anythin
thanks for everythin

miss you abg
ingat tau, ayg punyer kotak tuh..
tolong isikan




No comments:

Post a Comment