Monday, November 23, 2009

Aku Dan Interview

Salam .. sejahtera...

hi, esok ader interview daa... apa nak wat da... kat vads business berhad, stop jap restoren aku nih.. ape pun malam ni nak prepare ler apa yg patut..

tgk ape soklan nak kuar drpd mulut interviewer tu, gosok baju... esok dalam pkul 2 ader kat sana .. malas la nak dok rumah lelame.. abg pon dok bising x der dewet lagi.. iyelah aku kan pinjam dia ... mana nak cari duit kalau x kija kan.. lagipun hr ni aku dah wat 1 agreement with the maybank for takaful ikhlas aku.. hanya rm 216.50, senang sikit nak if anythin happen.. tak pa la.. susah wat cara susah n kalau senang wat cara senang, by the way aku harap aku x wat 1 kptsan yg terburu buru dalam meniti kehidupan ini, iyelah aku kan dah kemalangan dan aku dah rase betapa peritnye kalau terjadi ape ape kan.... mungkin peringatan untuk kita di bumi, kat dunia seterusnye tiada sapa yg tahu coz tak tercapai akal fikiran..

nak la jugak kol abby, tp x dpt nak go through plak.... bz ker? sombong sangat le skrg nie...x jwp pon msg aygg..ka dok tidoq lagi.. doakan ayg p interview esok yer...

apa lagi yg aku nak publish yer.... rasenyer..
waktu mengejar kita.. terase cepatnyer waktu berlalu...
k la.. kalau rase nak post lagi.. aku cont yer

No comments:

Post a Comment