Tuesday, December 1, 2009

Aku Dihukumi...

salam sejahtera...
sekarang ni aku kat Penang, kat rumah Janie, coz hantar Janie blik Penang n aku temankan Pamie, Apih & Issey...

Dalam kerinduan aku terhadap abg, aku nak sangat jumpe dia... tp parents ku ... waduh la x bg la pulak.. coz of sumthin yg tak penting.. x penting wat aku ker? abih cam na aku nak lunaskan kerinduan yg kian mendalam nie. atau disebabkan aku dihukum kerna sesuatu yg pernah aku lakukan.. ? ujian yg datang bertimpa timpa...


apakah yg patut aku lakukan ? apakah jalan yg benar patut aku lakukan dalam menghadapi semua ini semua kan? Tuhan berikanlah petunjuk kepada ku .... apakah yg patut aku ucapkap kan pa bila aku balik nanti? mudah kah semua nya untukku?

mungkin masih x cukup untuk aku dalam menangani semua ini dengan bekesan...
masih jauh sayang
perjalanan kita
masih ada yg beronak duri

bilakan sesuai untuk aku lepasi hukuman didunia ini?

No comments:

Post a Comment