Wednesday, January 20, 2010

aku n biz

salam...
aku nak story kat sini yg aku akan serious wat blog for the biz, by the way just for the time being ni aku nak state and focus on the one things dulu...collect some information for the affiliate programme or anything that can make money from the internet and aku tak nak pisang berbuah dua kali dimana aku akan cari samapi ke akar umbi before aku join any affiliate programme..

just in  my mind ni, aku nak state for the affiliate programme yg aku nak surver and yang tak nak survey lagi due to some reason yang aku rase makin lagi akan membebankan aku kalau aku join..
in between that aku nak uruskan hal hal blog aku yang dah 2 agak terbengkalai..

okey nanti aku publish kat sini jerk.. but not now.. see you..and this is the internet income yg aku survey sedikit sebanyak la. tp still kene ader improvement jugak ler.. kay..
yang aku nak try:
  • prepaid4 u @ rm 65
  • modalsambilan @ rm 50
  • justdietmate5 @ 450 
  • etc
yang aku x nak try lagi:
  • vemma
  • uptrend
  • etc
why aku nak : modal yang rendah disamping aku yg sendiri yang wat kija..nanti aku cite details kay...
& why aku x nak coz modal besar beb.. and kene guna kad debit la, kad kredit la.. cam banyak kija ploop aku rase dah lah.. dok umah ja.. x de masa semua tu kalau nak p setel pon..

okey lah aku rase dah cukup kot untuk isu blog my bizcol ni...
okey bye, nak g solat and mengenyangkan perut.. yummy

No comments:

Post a Comment