Wednesday, January 6, 2010

Aku n thinking of... Internet

salam.. morning.

hari ni dah 06.01.10 wah, dah nam hari after the new year but why im feel that im still stay the same.. warghh .. quite tension with the current things and how people look down on me.. instead of a normal human...

im would like to settle everything including of fasting, loan , and every kind of loans... to mmuch loan ya.!!! itula gamak nyer.. sekarang ni tgh dok usha internet biz tp semenyer pakai modal.. xder ke yg nak kija dulu ke then byr ke ape lah... tp aku nak gak something that i can reach at high level bukan aku nak menunjuk, just tak mau menyusahkan ma n abah.. skrg ni, Ya Allah !!! aku nak credit rm 5 pon aku nak mintak ngn ma.. waduh!!! malu la... ape pun aku xkan putus harapan dan doa semoga apa yg aku rancangkan kali ni biarlah menyebelahi diriku diiringi doa dan restu serta kejujuran dan amanah dalam diri ...

ni la serba sedikit yg aku nak wat dalam masa terdekat ni:
  • focus on something in short term n long term



No comments:

Post a Comment