Thursday, January 21, 2010

A new things to start from now on

assalamualikum wbt.

hari  ni aku dah leh la nak start blogging kat aku nyer personal blog wehh.. satu lagi info baru yang aku just learn.. by the way, kita selalu akan belajar dalam kehidupan kan?.. x salah kalau kita belajar dan start dari bawah cuma aku kene usaha lebih sikit la untuk dapatkan ape yg aku hendak capai dalam hidup kan.. tapi x lupe jgk untuk dunia yang satu lagi... dah bersediakah aku.. ?

okey, untuk makluman jugak aku pun dah ubah themes untuk photobucket and my gmail... so sweet.. ermm apa lagi yer...aku sekadar nak berkongsi ilmu.. dan pengalaman bila mana berjaya buat sesuatu dengan hasil tangan kita sendiri.. x cuba x tau kan..


okey la, ape pun aku wish kat aku sendiri all the best for this year 2010.. here we go!!! setakat ini dulu.. aku nak continue yg lurvly palace ploop , tp x tau lagi either nak guna title ni ke tak.. still looking for any other best .. the best among the best...

chaiyyyokkk


No comments:

Post a Comment