Wednesday, December 9, 2009

Aku and The Golden Ring

salam...

erm... still awaiting for the news to get the permission from abah to go to KL for the interview, its will be locating at TTDI and Desa Petaling..

erm... now im also in the training with Uncle Syukri for the data entry team leader, pasal aku nyer lom dapat ape commission lagi.. hai bila la aku nak grab for the permannent job erk? abg dah start bising, tp aku memang ader pikirkan my future too.. by the way hope there will be a way to get the a wide change.. arhhh sukar nak dipublish tp biarlah aku saja yg tao kay..

sebenrnye aku bru dapat amanah di Unab, dia suruh aku jaga cincin perkhwinan Unab.. percayalah x kan sekali aku persiakan.. Unab datang umah... terubat rinduku padanya.. sekarang aku x kan berharap atau menaruh harapan atau pun merancang, biarlah masa yg menentukan segalanya...

cincin tu akan ku jaga dengan baik dan aku akan bawa kemana saja.. cuma x leh kat toilet arr..semalam pun hampir terjatuh.. mujur arrr... fuhhh !!! nasib baikk...

Nak amik gambar cincin tp c clear plak semalam ., lau hari ni dapat amik.. akan ku publish pada semua... hi hi.. just waiting for a diamond ring from lurvly hubby ja.... may be it was not the time yet...but i will waiting for that moment...

skrg ma plak marah aku pasal publish kat internet facebook...
aduhai.. uda memnag x leh nak simpan rahsia btul...mesti ma x bg nak pg KL for the interview session...



1 comment:

  1. dah confess ngn Unab, cincin dah hilang masa pindah pindah .. x taw mana dah .. rupenya cincin tu concin kahwin Unab n harganya RM1500
    mana la nak ganti balik kan.

    ReplyDelete