Wednesday, December 2, 2009

Aku Dan Doaku

Salam..

Aku bru sampai pagi td dr Penang. Nampaknyer... makin kusut di fikiran ku ini.. apa la dayaku... 3 hari disana, hanya membuatku memikirkan perkara perkara yang selalu aku bayangkan..

apa ya?... kehidupan dalam perkahwinan dan punya keluarga sendiri memang indah andai semuanya mengikut apa yg kita bayangkan , namun kuasa Allah yg melebihi segalanya... biarlah aku saja yg memahami apa yg berlaku disekitarku.. x terdaya aku nak melangkau batasan yg Allah tetapkan untukku...

x semuanya indah seperti dalam movie @ tv, tp cukup untuk aku memhami erti serba sedikit dalam kehidupan itu, single pun susah gakkan.. tp sekarang aku nak fokus apa terhadap apa yg aku nak usahakan ini, modal xdak.. so,cam na? aku nak wat sesuatu yg boleh datangkan keuntungan ... wat diriku.. parents dah tua... untuk kegunaan mereka,, xkan la aku nak menumpang selamaya dalam kehidupan mereka kan.. sekarang aku kene berusaha lebih untuk diriku ini.. abg plak nanti membebel aje lebih.. cam na erk.. buntu difikiran ku..

Bantulah aku Ya Allah... tunjukkan lah daku jalan yg Engkau redhai..
Bantulah aku dalam aku menghadapi semua ini , dugaan dan cabaran yg aku lalui
Ampunkan lah segala dosa dosaku yg terdahulu , terkemudian dan sekarang ni..
Ampunkanlah dosa dosaku yg besar @ kecil, dosaku yg sengaja @ x sengaja,
Ampunkanlah dosa dosaku ya Allah
jua ampunkann lah dosa dosa kedua ibu bapa ku seperti mana mereka telah menjaga ku semasa kecil...

Ya Allah Engkau perkenankan lah doa hamba mu ini.

No comments:

Post a Comment