Tuesday, December 8, 2009

aku lagi...

o


salam ....
ketat hidung nak publish ape kat blog nie.. tp aku harap lepas ni akan berjalan dengan lancar dan tenang.. aku beru dapat panggilan telefon, ade interview kat desa petaling and ttdi, erm... nampaknyer kene la aku wat sesuatu kan.. boring gak dok umah ni..nak jugak merasa alam kehidupan sendiri.. tapi siapa yang mampu hidup sendiri kan? kita memerlukan sati antara satu sama lain dalam melengkapi kehidupan seharian kan... ader ke yg boleh hidup sendiri tanpa org lain disekeliling..

lebih lebih lagi kalau kita mati... sapa nak kapan kan kita?... tak mungkin kita sendiri yg lakukan sbb kita dah mati... SubhanaAllah... ingat mati jer aku ni.. serasanya memngingati mati tu lagi bagus, sekurang kurangnya kita akan beribadat bila kita ingat mati tak kira la esok hari atau pun sekarang ni..... dan bekerja seolah kita akan hidup lama lagi.. tu la serba sedikit aku ingat kata kata mengenai mati...

aku? berediakah? serasanya belum cukup untuk aku menghadapi nya, Ya Allah berikan lah petunjuk kepada hamba mu yg lemah ...
yang ni lari dari tajuk namun berkaitan...dengan ku jugak...




ni la geng femina dulu dulu... masa form 5.

ha... terkenang daku pada kenangan lalu.. semuanya segar dalam ingatan .. namun ku masih lagi mencari seseorang.. rindu la jugak time time tgk gambar ni kan...aku kat mana ehh ? ko pikir la sendiri ...

ni plak aku

cun x cun




ok la kot.. bergaya depan kamera jer aku ni..

kay la... aku nak menyambung sesuatu tugasan yg penting wat aku.. kalau x bertangguhg lagi...
perkenankan lah doa ku ...

.....Amin.....



No comments:

Post a Comment