Saturday, December 12, 2009

Aku Dan ...


Tieha & Me


Align Center....Me...

Me

Me & Izzah & Tieha & Sha
Salam...

Semalam menjadi sejarah... Hari ini menjadi kenangan... Esok kan menjadi pedoman...
apakah aku kan bersedia dalam menghadapi kehidupan yg kian mencabar kini?...

kawan semua dah berjaya, tinggalah aku seorg kini... ermm apa yg nak tulis yer? aku kat library, bengang laptop x leh nak charge, tinggal mase sejam je lagi untuk aku mengisi kekosongan waktu kat sini... bukannya aku x nak cari kerja cuma x der yg nak kat aku.. abg pun bz memanjang, nak bermanja nak mencurah rasa pon blom tentu lagi....sekarang ni aku kene kuat. semalam ma asyik dok tanya da jer, aku ni macam org suruhan ja.. kepada da.. apalah nasib kan.. boleh ke kalau aku nak fikir macam tu erkk? ke aku je asyik dok fikir m]cam bebdudak? ermm Tuhan sesungguhnya kau bantu la daku dalam kehidupan ini...iye lah dah bagi 1rib pon dalam masa yg tak sampai 1 minggu dah leh abes.... ape kes lagu tuh.. dok sedak dio g belki bare janggok dio...

ikut mu lah, janji mu bleh jago ma molek sudoh...

ader kelulusan namun aku masih lagi mencari sesuatu yg pasti, semoga Allah selalu bersamaku.. Amin..

No comments:

Post a Comment